>Terug naar Home

Vacature
Online Marketeer
(32-36 uur per week)


Websites optimaliseren, content plaatsen, inrichten van Google Analytics, online campagnes bedenken… gaat jouw hart hier sneller van kloppen en heb je affiniteit met interlandelijke adoptie? Dan verwelkomen we je graag in ons communicatieteam.

Wij zijn op zoek naar twee:

ONLINE MARKETEERS

Wat ga je doen?

Je gaat aan de slag met de inrichting en het onderhouden van onze online marketing kanalen. Jij zorgt ervoor dat deze websites goed vindbaar zijn en voert regelmatig optimalisaties door. Je houdt continu de statistieken in de gaten en stuurt bij op SEO en SEA. Je bent een spin in het web bij het nieuw op te zetten Expertisecentrum Interlandelijke Adoptie en weet wat er nodig is om onze online zichtbaarheid te vergroten. Wat ga je precies doen?

  • Je initieert, verzamelt en analyseert data om KPI’s te bepalen, waarbij je de customer journeys van onze doelgroepen niet uit het oog verliest, maar juist verbetert.
  • Je verzorgt rapportages van de websites voor zowel eigen gebruik binnen het communicatieteam, als voor de verantwoording richting het ministerie.
  • Je zorgt ervoor dat de juiste zoekwoorden worden getarget en onze websites SEO-geoptimaliseerd blijven.
  • Je verzorgt de technische kant van onze websites; je voert webformulieren in en zorgt dat koppelingen tussen systemen goed werken. Dit doe je samen met de Webmaster.
  • Je richt Google Analytics 4 in en optimaliseert Google Analytics, Tag Manager en Search Console.
  • Je richt online campagnes in met behulp van social advertising, monitort en stuurt bij waar nodig.
  • Je zet campagnes op in Google Ads, zorgt ervoor dat het budget goed wordt besteed en monitort de voortgang.
  • Je zet een online marketingstrategie op en bedenkt nieuwe ideeën om de impact van onze dienstverlening op onze doelgroepen meetbaar en inzichtelijk te maken.
  • Je ondersteunt het communicatieteam met datagedreven keuzes maken en nieuwe kansen benutten.

Wat neem je mee?

  • Je hebt HBO werk-/ en denkniveau en een afgeronde opleiding in de richting van (online) marketing of communicatie.
  • Minimaal 2 jaar recente, relevante werkervaring.
  • Je weet structuur aan te brengen in meerdere complexe projecten naast elkaar en kunt snel schakelen.
  • Je hebt aantoonbare ervaring met online marketing, SEO en SEA.
  • Je bent gestructureerd, kunt goed overzicht houden, bent secuur en zorgvuldig.
  • Een grote dosis creativiteit, je hebt humor, bent nieuwsgierig én je hebt een goed inlevingsvermogen.
  • Zelfstandig werken en verantwoordelijkheid tonen zijn vanzelfsprekend voor jou.
  • Ervaring met content management systemen (Drupal, WordPress), Google tools en met Microsoft Office 365.

Wie zijn wij?

Het op te richten Expertisecentrum Interlandelijke Adoptie is een netwerkorganisatie van stakeholders rondom het thema interlandelijke adoptie. In het expertisecentrum kunnen geadopteerden, adoptieouders, geboortefamilies en andere betrokkenen terecht voor inzage in dossiers, psychosociale hulpverlening, zoekacties en juridische ondersteuning.

Het Expertisecentrum Interlandelijke Adoptie is bestuurlijk ingebed bij Fiom. Fiom is het expertisecentrum op het gebied van ongewenste zwangerschap, (afstand ter) adoptie en verwantschapsvragen.

Wat bieden wij?

  • Een fijne werkcultuur. We zijn open naar elkaar, respectvol en geven elkaar op een fijne manier feedback. Ook hebben we veel lol met elkaar. Er is veel ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën.
  • Je hebt werk dat ertoe doet en draagt bij aan een belangrijke maatschappelijke opgave.
  • We vragen flexibiliteit van jou, maar geven dat ook. In overleg (en als het werk dat toelaat) is gedeeltelijk thuiswerken of schuiven van uren mogelijk.
  • Je gaat werken in een fijn communicatieteam met drie communicatieadviseurs, een contentspecialist en een communicatiemanager.
  • Het gaat in eerste instantie om een tijdelijke arbeidsovereenkomst voor de duur van één jaar, wel met de intentie tot verlenging.
  • Salaris is conform de CAO Sociaal Werk, schaal 8. Dit betekent een salaris tussen de € 2.811,- en € 4.006,- bruto per maand;
  • Een eindejaarsuitkering van 8,3% en een vakantietoeslag van 8%.
  • Een regeling voor een tegemoetkoming in kosten woon-/werkverkeer.
  • Een pensioenverzekering van het PFZW.
  • Er is ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling middels een persoonlijk loopbaanbudget.
  • Kantoren in hartje Den Bosch en in Houten, beide op loopafstand van het station.

Solliciteren

Is deze functie echt iets voor jou en herken je jezelf in bovenstaand profiel? Stuur je motivatie met cv, in de vorm van een vlog of brief, dan uiterlijk vrijdag 7 oktober 2022 naar vacatures@ecinterlandelijkeadoptie.nl.

Heb je vragen over de functie? Neem dan contact met Niki Steiner, Communicatiemanager bij Fiom via nsteiner@fiom.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.